استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس سایز ۱۳۲*۲۷۴*۵۴۹
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس سایز ۱۳۲*۲۷۴*۵۴۹ با روش نصب و جمع آوری آسان جزو بهترین و مرغوب ترین محصولاتی می باشد که دارای بدنه ی پی وی سی بوده و اجزای تشکیل دهنده آن در بهترین نوع موجود در بازار می باشد و در کنار هم توانسته اند بهترین و کاربردی ترین محصول را برای تفریحات آبی افراد ایجاد سازند. این استخر پیش ساخته توانایی ایجاد فضایی بزرگ برای شنای دسته جمعی را دارد و می تواند برای گروهی لذت بخش باشد و حس بازی های دست جمعی را تقویت نماید. این استخر پیش ساخته بدنه ای فابریک داشته که ضمانت اصالت کالا در آن لحاظ شده است و می تواند به بهترین شکل جای استخر های قدیمی و بتنی را بگیرد و همان میزان کارایی را برای افراد فراهم سازد و با وجود آن دیگر نیازی به استخر های دیگر و یا رفتن به استخر های عمومی نمی باشد. جهت اطلاع از میزان مرغوبیت جنس بدنه و مواد اولیه محصول و نیز نوع طراحی آن با ما همراه باشید و مطالب زیر را مطالعه نمایید.


بخش زیرین محصول

قبل از راه اندازی استخر بادی زیر اندازی که به همراه آن وجود دارد را می بایست به طور کامل در زیر محصول قرار داد و سپس به راه اندازی و نصب مشغول شد. این زیر انداز از جنس فومی می باشد و باعث افزایش ضخامت بخش کف می گردد و می تواند دوام محصول را بالا ببرد و در زمان استفاده با برخورد افراد با کف محصول بتواند دوام و مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در استفاده مداوم و طولانی مدت از استخر پیش ساخته وجود این زیرانداز حائز اهمیت بوده و سبب افزایش دوام محصول می گردد بنابراین به همراه داشتن این وسیله در کنار استخر پیش ساخته جزو مزیت های مهم آن به حساب می آید که با وجود آن طول عمر بدنه نیز افزایش پیدا می کند و می توان به راحتی برای مدت زمان طولانی از آن بهره مند شد.

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

راهنمای خرید استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس





:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس , خرید استخر پیش ساخته مستطیلیاستخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس , خرید استخر پیش ساخته مستطیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 10 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی